سرویس ۶۰ پارچه قاشق چنگال و کارد WMF آلمان مدل Boston

هزینه ارسال این محصول بصورت جداگانه درب منزل به متصدی پست پرداخت شود.
ارسال سفارشی 25 تا 30 روز کاری

سرویس ۶۰ پارچه قاشق چنگال و کارد WMF آلمان مدل Boston

از {{model.count}}
تعداد
نوع
تعداد موجودی: {{model.stock}}
ویژگی‌های محصول
  • جنس: استیل ضد زنگ
  • مناسب برای: ۱۲ نفر
  • برند: WMF
  • کشور سازنده: آلمان
فروشنده فروشنده: الو ایکیا
آماده ارسال ناموجود
47,000,000
71%
13,670,000 تومان
  • {{value}}
موجود شد به من اطلاع بده
کمی صبر کنید...
مشاوره و خرید در

ست 60 پارچه غذاخوری WMF آلمان مدل Boston یک مجموعه بی‌نظیر و شیک از برند معتبر WMF است که برای 12 نفر طراحی شده است. این ست شامل 12 چنگال، 12 کارد، 12 قاشق غذاخوری، 12 چنگال کیک‌خوری، و 12 قاشق چای‌خوری/قهوه‌خوری است که تمامی نیازهای یک مهمانی کامل را برآورده می‌کند.این سرویس به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بالای ساخت، گزینه‌ای عالی برای استفاده روزمره و همچنین مهمانی‌های خاص است. جنس استیل ضد زنگ و جلا داده شده آن، علاوه بر زیبایی، دوام و طول عمر بالایی را تضمین می‌کند. با این مجموعه، می‌توانید لذت غذا خوردن با سبک و سیاقی لوکس را تجربه کنید و به میزبانی خود جلوه‌ای خاص ببخشید.

محصولات مرتبط

محصولات برند WMF آلمان، از جمله قاشق و چنگال، قابلمه و لوازم آشپزخانه، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای استفاده روزمره مناسب باشند و در طول زمان ظاهر زیبای خود را حفظ کنند، حتی در صورت استفاده مکرر. برای دستیابی به این هدف، WMF بیش از ۸۰ سال است که از ماده‌ای به نام Cromargan® استفاده می‌کند. نام Cromargan® از ترکیب کلمات "کروم" و "آرگان" گرفته شده است؛ "کروم" به دلیل محتوای بالای کروم در استیل و "آرگان" به دلیل ظاهر نقره‌ای و درخشان آن.


تقریباً تمامی محصولات WMF از فولاد ضدزنگ 18/10 با نام Cromargan® ساخته شده‌اند که دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از نظر کارایی و سهولت نگهداری است. این استیل ضدزنگ بویی به غذا نمی‌دهد و مزه‌ای به آن اضافه نمی‌کند و همچنین در برابر اسیدهای مواد غذایی مقاوم است. محصولات Cromargan® همچنین در برابر خراش و ضربه مقاوم هستند و حتی با استفاده شدید دوام خود را حفظ می‌کنند. علاوه بر این، تمام محصولات ساخته‌شده از فولاد ضدزنگ 18/10 Cromargan® قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

جنس
استیل ضد زنگ
مناسب برای
۱۲ نفر
کشور سازنده
آلمان
شامل
12 چنگال، 12 کارد، 12 قاشق غذاخوری، 12 چنگال کیک‌خوری، و 12 قاشق چای‌خوری/قهوه‌خوری
پسکرایه
هزینه ارسال درب منزل
مدل
Boston 60teilig BesteckSet
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...